Inspiratie, advies en kwaliteit in Verf en Behang

Garantie & Kleurgarantie bij Verf en Behangland

Bij Verf en Behangland staan kwaliteit en tevredenheid voorop. Wij leveren uitsluitend producten in topconditie en doen er alles aan om jouw bestelling perfect uit te voeren. Toch kan het voorkomen dat er iets misgaat — bijvoorbeeld tijdens het transport — of dat een product niet aan je verwachtingen voldoet. In dat geval kun je rekenen op onze garantie.

Wettelijke garantie

Volgens het Europese consumentenrecht heb je recht op een deugdelijk product. Wij zijn aansprakelijk voor elk gebrek dat binnen twee jaar na levering aan het licht komt. In Nederland kun je daarnaast aanspraak maken op extra rechten.

Ontdek je een defect of probleem? Neem dan binnen een redelijke termijn contact met ons op — dat is in ieder geval binnen twee maanden na ontdekking. In sommige gevallen kan een langere termijn ook acceptabel zijn. Wij zorgen dan kosteloos voor een reparatie of vervanging.


Onze Kleurgarantie

Wij garanderen dat de kleur die je bestelt ook echt de juiste is. Om dit te waarborgen, mengen we alle verf met officiële, computergestuurde mengmachines die onderhouden worden door de fabrikant. Daarbij gebruiken we uitsluitend originele kleurpigmenten van het merk zelf.

Let op: Kleuren die je op een beeldscherm ziet, kunnen afwijken van de werkelijkheid. Dit komt door verschillen in scherminstellingen. De digitale weergave is dus altijd een indicatie. Wil je vooraf zeker zijn van je keuze? Bestel dan een testpotje om de kleur thuis te bekijken.


Twijfel over de kleur?

Heb je het idee dat de kleur die je ontvangen hebt niet klopt? Neem dan contact met ons op. Houd er rekening mee dat natte verf er soms anders uitziet dan droge verf — zwarte verf op waterbasis oogt bijvoorbeeld eerst donkerpaars, maar droogt zwart op.

Blijkt de kleur écht af te wijken van wat je hebt besteld? Dan starten we een officieel onderzoek samen met de fabrikant. We vragen je dan om een kleursample in te sturen. Is er inderdaad sprake van een mengfout? Dan vergoeden wij uiteraard de verf of zorgen voor een nieuwe levering.

 

Klachtenregeling

Ben je ergens niet tevreden over? Laat het ons weten. We raden aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via [email protected]. We zoeken dan samen naar een passende oplossing.

Kom je er met ons niet uit? Dan kun je jouw geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Voor consumenten binnen de EU is het ook mogelijk om klachten in te dienen via het ODR-platform van de Europese Commissie.

 

Reviews

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service.